Amway je o změně místa nákupu

Někteří lidé mají Amway za něco “jiného”, něco “extra” a přitom si neuvědomují tu obrovskou podobnost s tím, co denně všichni děláme.

Všichni máme jisté životní potřeby – potřebujeme jíst, pít, mýt se, pečovat o domácnost, pečovat o sebe, o své zdraví apod. Potřebujeme tedy nakupovat věci denní potřeby. Jdeme do obchodu a koupíme si to. Jdeme druhý den, nebo za pár dní, a koupíme si zase něco jiného… A tak stále dokola. V každém produktu co koupíme je obsažena určitá přirážka k výrobní ceně, včetně zisku (samozřejmě), pro jednotlivé články obchodního řetězce. Z této přirážky se hradí například reklama, náklady na uskladnění, přepravu… V praxi to vypadá tak, že za cenu do 10Kč se vyrobí zubní pasta, která se pak v obchodě prodává za 100Kč a v tomto případě si 90Kč rozdělí jednotlivé články obchodního řetězce. My si jen doneseme domů daný produkt a užíváme si ho.

Z jakého důvodu bych měl pomáhat k příjmu někomu, koho ani neznám, a kdo se ke mně nechová s jistou vážností za to, že mu donesu do obchodu peníze (on za mě složenky neplatí, naopak to já platím jeho tím, že tam chodím nakupovat). Přijde vám to normální? Pravděpodobně ano… Dělají to tak všichni, tak proč ne já? My ale jako jednotlivec máme vlastní rozum a vlastní rozhodování a nemusíme jít s davem a dělat to co všichni OSTATNÍ. Řídit se televizní reklamou jako to dělají OSTATNÍ. Můžeme dělat něco víc, než dělají OSTATNÍ, můžeme používat produkty vyšší kvality, než jaké používají OSTATNÍ. Můžeme používat ekologičtější produkty, než jaké používají OSTATNÍ, oni to tak moc neřeší, vždyť je to přeci jedno, hlavně že je to levné ne? A můžeme si také nechávat zaplatit za to, že doporučíme produkty někomu jinému a on si je pak koupí.

Registrace v Amway nám dává možnost změnit místo, kde nakupujeme dnes, na místo kde jsou vděční za to, že tam “doneseme” své peníze a chovají se k nám s patřičnou úctou. Kde je 100% záruka spokojenosti na produkty od Amway, které jsou vysoké kvality a za konkurence schopné ceny. Kde spravedlivě finančně ohodnotí, když do obchodu přivedeme jiného zájemce o produkty Amway a ne, že na tom bude mít profit jen ten obchod kam chodíme my a naši známí běžně nakoupit…

Když už jsem zmínil záruku spokojenosti (opět 🙂 ), tak napadlo vás někdy proč, když jsou jiné firmy (většina) tak dobré, jak o sobě tvrdí, a stojí si za kvalitou svých produktu, jak o sobě tvrdí, nenabízí možnost vrácení produktu v případě nespokojenosti? Mně osobně to nedává moc smysl. Vždyť přeci pokud jsem si něčím jist, tak bych neměl mít problém s tím, když bude malá skupinka lidí přeci jen nespokojená (například: s mycími účinky šampónu, mýdla, pracími účinky, vůní parfému, chutí potravin apod.) jim vrátit peníze a upevnit tím hodnotu svého jména. Jak je vidět většině na tom moc nezáleží… Anebo záleží, ale s tou kvalitou… že by to nebylo tak jak tvrdí?

Pokud se nemyjete a nejíte, 😉 tak nezoufejte, zisk můžete mít kupříkladu i na službách od partnerských obchodů. Jako je třeba spotřeba elektřiny, plynu, či telefonní služby, internet a televize. V široké nabídce sortimentu Amway a partnerských obchodů si něco najde úplně každý.

Share Button

1 komentář: „Amway je o změně místa nákupu

  1. Pingback: Amway je o změně místa nákupu – Eliška Martynková

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *