Amway Double Crown Ambassador Kaoru Nakajima

Amway Double Crown Ambassador Kaoru Nakajima
10 (100%) 43 votes

V hongkongském Amagramu 10/2005 vyšel článek s názvem “Tajemství úspěchu Kaoru Nakajimy”. Tento dosud nejúspěšnější japonský distributor Amway dosáhl jako první na světě úrovně Double Crown Ambassador, tím, že zaregistroval osobně 40 větví, z nichž každá dosáhla kvalifikace na 21% po minimálně 6 měsíců ve fiskálním roce (pro srovnání: Smaragd má 3-5 takových větví a Diamant 6-8).

Níže přinášíme překlad rozhovoru:

Kaoru Nakajima - interview (2005)
Kaoru Nakajima – interview (2005)

Kaoru Nakajima je jméno, které se klene nad světem Amway. Japonský Dvojitý korunní velvyslanecký VPA (Double Crown Ambassador) má ve své skupině ne méně, že 6 Crown Ambassadorů a 300 Diamantů.* Amway s potěšením pozvala pana Nakajimu, aby v srpnu navštívil Hong Kong jako hostující speaker na semináři Amway a na leadership meetingu. Příběh, který stojí za jeho úspěchem a jeho pohled a vášeň pro Amway podnikání publikum okouzlilo. Následující text je “extraktem” jednoho z nejúspěšnějších Amway distributorů.

  • Můžete se s námi podělit o Vaši nejnezapomenutelnější zkušenost v Amway?
    Přibližně před 20 lety jsem navštívil seminář Ředitelských diamantů, který se konal v Mexiku a spolu se zavazadly jsem ztratil i svůj odznak Crown Ambassadora. Když se o tom doslechl pan Rich DeVos, zakladatel Amway, daroval mi nový odznak.
    Nakonec se zavazadla našla a já jsem měl v plánu vrátit ten odznak. Tehdy mi pan DeVos řekl: “Jen si ten odznak nechte a udělejte Crown Ambassadora ještě jednou”. Poté jsem se rozhodl stát se Double Crown Ambassadorem. Co ve mně tento incident inspiroval, bylo, že i neštěstí může být počátkem opravdového požehnání.
  • Jaké kvality si myslíte, že dělají úspěšného distributora Amway?
    Čím častěji máte schůzky, tím úspěšnější budete. A čím širší sociální síť vybudujete, tím budete úspěšnější. Poznejte dobře Amway výrobky a můžete zlepšit svou prezentaci a komunikaci se zákazníky.
    Co bych Vám chtěl říct, je, že existuje mnoho faktorů, které Vás dovedou k úspěchu. Nejdůležitější ze všeho je neplýtvat časem tak, že nic neděláte.
  • Jak by se měli distributoři Amway vypořádat s hospodářským poklesem?
    Amway business je zvláštní v tom, že obrací krizi v příležitost, protože během poklesu ekonomiky více lidí hledá příležitosti. Amway business je jednoduchý: když se nevzdáte, uspějete.
  • Jaká zkušenost Vás v Amway nejvíce rozčílila?
    Zapomněl jsem. Věřím, že všichni z vás odpovíte stejně jako já, protože úspěšný člověk se nenechá pronásledovat nešťastnými zkušenostmi.
  • Jaký je Váš další cíl?
    Jelikož osobní úspěch mi může přinést jen větší finanční výnos, opravdu doufám, že budu schopen strávit více úsilí tím, že budu pomáhat Amway distributorům po celém světě, aby dosáhli svého úspěchu. Myslím, že toto má opravdu smysl.
  • Vy jste si dal cíl dosáhnout nejvyššího odznaku, jakmile jste začal s Amway businessem. Proč?
    Jakmile jsem se rozhodl zapojit se do Amway, na mysl mi přišlo 20 tváří mých přátel a věřil jsem, že mohu dosáhnout dobrých výsledků. Zajímavé je, že nikdo z těch 20 přátel se nestal Diamantem v mé skupině.
  • Jste nadšený z komunitních a charitativních aktivit. Můžete se s námi podělit o některé své zkušenosti?
    Každý rok sponzoruji výcvik vodicích psů v Tokiu – program dnes běží už 15 let. Také přispívám na různé organizace. Například jednou jsem přispěl na renovaci operního domu v Německu, který byl poničen záplavami.
    Jsem rád, že Amway business mi umožňuje přispívat společnosti, a doufám, že distributoři v mé skupině sdílí stejné myšlenky, jako já.
  • Jak si udržujete své nadšení pro Amway?
    Rád bych se s Vámi podělil o jeden příběh. V Japonsku kdysi žili tři muži, kteří se dívali na věci z různých úhlů pohledů. Jednoho dne pták, který dříve krásně zpíval, přestal zpívat a ti tři muži reagovali každý jinak.
    Jeden z nich řekl: “Udělám si čas na to, abych ho naučil znovu zpívat.” Jiný řekl: “Vynaložím veškeré úsilí, abych ho přiměl znovu zpívat.” Třetí muž řekl: “Počkám, až začne znovu zpívat.”
    Podle mě, nic z toho není tím správným řešením. Já bych našel jiného ptáka, který zpívá. Když ve skupině narazím na neaktivní lidi, zásobuji je nejnovějšími zprávami a informacemi, abych je motivoval. Prostě se snažím, jak nejlépe dovedu. Koneckonců je mnoho ptáků, kteří zpívají.

* Pozn. admin: počet Crown Ambassadorů ve skupině Kaoru Nakajimy se od té doby zvýšil z šesti na celkových 13 Crown Ambassadorů a výše (z toho 8x Crown Ambassador a 5x Founders Crown Ambassador). Tyto hodnoty představují aktuální stav k srpnu 2016.

přeloženo z hongkongského Amagramu 10/2005

Share Button

3 komentáře: „Amway Double Crown Ambassador Kaoru Nakajima

  1. Pingback: Nový Crown Ambassador (2016): Toshiya Irimoto | Amway – Fakta

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *