Proč se někteří lidé bojí Amway zkusit?

Proč se někteří lidé bojí Amway zkusit?
10 (100%) 40 votes

Amway byla založena v roce 1959. Za dobu téměř 60 let existence na ní kritici „házeli nejrůznější špínu“, nejčastěji pak fámy o pyramidě, letadle, nasycení apod., o čemž už v roce 1979 rozhodl soud, že nic z toho není pravda a zbylé námitky ukázaly, že kritici velice často „vytrhávají“ údaje z kontextu a předkládají nám, jako jisté obvinění, tyto polovičaté informace. I toto bylo po uveřejnění kompletních údajů hravě vyvráceno. Amway prokazatelně funguje. Proč se tedy někteří lidé bojí toto podnikání vyzkoušet?

Za celou dobu, co sleduji diskuze o Amway na Internetu, NIKDO NIKDY nepřišel s obviněním, které by nebylo vyvráceno nebo logicky vysvětleno! Ať už to byla tvrzení o sektě (kterými český Internet zaplevelila pod různými nicky jedna a ta samá osoba, jež je sama členem náboženské sekty Branhamistů) nebo třeba smyšlené historky o údajné ztrátě přátel a další nesmysly (opět od stejného autora). Kuriózní je, že i obvinění, která se zakládala na faktických a na první pohled negativních informacích, se po zveřejnění ÚPLNÝCH informací začala jevit najednou pozitivně.

Podívejme se ale na fakta: firma Amway sama vyrábí více než 450 vlastních produktů, s mnoha patenty, do dnešního dne více jak 1100 schválených a dalších více než 700 v řízení. Produktové řady ARTISTRY (kosmetika), NUTRILITE (doplňky stravy), eSpring (vodní filtr), ATMOSPHERE (čistička vzduchu – neprodává se zatím v ČR), jsou dle průzkumů nejprodávanějšími, ve své třídě, na světě. Firma vyrábí i další produkty a kromě toho mají distributoři možnost nakupovat za Amway body i zboží a služby od tzv. Partnerských obchodů, které prodávají elektroniku, potraviny, vína, oblečení, kancelářské potřeby a další výrobky, které lidé znají z běžné maloobchodní sítě, ale třeba i elektřinu, plyn nebo telefonní služby.

Školící systémy Amway, neorganizuje firma Amway, jsou vedeny úspěšnými distributory, učí skrze knihy, CD, semináře, školení a osobní konzultace, úspěšnému budování Amway byznysu. Na fakt, že se jedná o správné informace se můžeme podívat logicky… Každý úspěšný distributor je placen procenty z obratu, který vám pomůže vytvořit. Myslíte si, že by vám dával špatné informace, když z toho má procenta? Čím vyšší úrovně vám pomůže dosáhnout, tím lépe i pro něj. Téměř vždy platí „pravidlo“, že aby dotyčný vydělal, musí Vám nejdříve pomoci vytvořit obrat – a vy jste první, kdo z něj dostane odměnu.

Informace ze školícího systému mohou být použity i mimo Amway byznys. Ne zřídkakdy se stává, že distributor i na nižší úrovni je velice úspěšný ve svém zaměstnání či podnikání.

Dá se na Amway prodělat? Pokud se člověk chová podle rad od podpůrného systému (lidé, kteří dotyčnému pomáhají) a použije mozek (aby se nevrhl do bezhlavého nakupování školících materiálů), tak vzhledem ke 100% záruce spokojenosti a právu na odkup nadbytečného skladu PRODĚLÁNÍ NENÍ MOŽNÉ!

Co tedy některé lidi odrazuje od Amway? Pominu-li to, že uvěřili nesmyslům, které po Internetu šíří jeden náboženský fanatik, který bere boj proti Amway jako jakousi křižáckou výpravu (budiž, každý máme nějakou úchylku 🙂 ), pak nejčastějším důvodem je strach z neznámého nebo strach z neúspěchu, dále možná nevíra v kvalitu firmy (přeci nemůže být tak dobrá, jak se píše). Možná nevíra v kvalitu produktů. Nevím. Co ale vím jistě, je, že existuje nespočet příkladů lidí, kteří tyto obavy měli na začátku také, překonali je, využili 180 denní záruku vrácení peněz na to, aby si na vlastní kůži ověřili, jak to všechno ve skutečnosti je, a dosáhli v Amway podnikání výrazných úspěchů.

Dokonalé není nikdy nic. Amway není výjimkou. Ale pravdou zůstává, že díky zárukám, školícímu systému a pěšince, kterou hojně prošlapaly desetitisíce distributorů před námi, lze vše zvládnout. 🙂

Share Button

6 komentářů: „Proč se někteří lidé bojí Amway zkusit?

  1. Říkám si, že jedním z důvodů by mohlo být nízké sebevědomí u nového člověka (to by sedělo i na mě).

    1. Že by měl sebevědomí tak nízko, že si ani nenechá/nechce nechat pomoci od někoho s vyšším sebevědomím?

  2. skvěle popsáno.

    já bych se nebál pojmenovat důvody jako “houskoza” nebo “bandaska”

    😀 😀
    ale chápu že admin je hodný 🙂

  3. Skvěle popsáno, kdo nic nezkusí, nemůže soudit…. opravdu školící systém funguje, ovšem stejně jako i v jiných činnostech lidských má vše ve svých rukou a hlavě “jen člověk…” takže ať se vydáte jakoukoliv cestou a budete mít systém a plán a tyto dva základní stavební kameny úspěchu budete dodržovat, dokážete velké věci!!!!! Tudíž VPŘED!!!!!

  4. Lidé mají strach ze selhání, z rozhodování a “co by řekli známí, rodina,….”.
    Vychází to ze zkušeností: V životě je každá aktivita navíc, zejména když se nepovede, přísně potrestána – doma, ve škole, v zaměstnání. Pak se z aktivního mladého člověka, který che změnit svět, stává typ “Když spím, nic nepokazím”. (Přiznávám také jsem se toho pravidla držel).
    Takže chápu každého, kdo svůj strach ze selhání a z pocitu, že bude “využíván těmi nad ním”, skrývá za věty typu – “na to nemám čas, nezajímá mě to, to je pyramida” atd.
    Chce to trpělivost – co se kazilo hodně let, to se nezmění během jednoho marketingového plánu…

    1. Přesně stejnou zkušenost mám i já. Lidé se bojí nejčastěji toho (a netýká se to jen Amway), co by si o nich řekli známí. Taky jsem to měl tak, ale nakonec jsem se rozhodl, že nejdůležitější je, že se to líbí mně. A nakonec jsem zjistil, když jsem se začal těch lidí, co to pomlouvají, ptát na nějaké otázky, že o tom vlastně nic nevěděli, jen někde něco kdysi zaslechli.

      Zajímavé je tyto lidi pozorovat po určité době, když už máte výsledky. Nejdřív říkali, že je to kravina a že v tom nemůžu vydělat peníze. Dneska už to říkat nemůžou. 🙂 Většina už změnila názor. No a ten zbytek buď říká, že jsem dobrej a že jsem vždycky byl ten typ, který umí lidi přesvědčit, nebo že jsem měl štěstí a že to chtělo začít na začátku. Prostě dál nechápou. 🙂 A můžu je horem dolem přesvědčovat, že ten byznys není o přesvědčování, ale o hledání těch správných lidí a že je úplně jedno, kdy začnou, a stejně je nepřesvědčím. 🙂 O mých tzv. “přesvědčovacích” schopnostech mají důkaz přímo před nosem. Vidí, že jsem je nepřesvědčil, ale pořád trvají na tom, že jsem dobrý v přesvědčování. :-)))

      Takže moje rada je: vykašlete se na to, co si o tom myslí lidé, co o tom nic nevědí, dejte tomu rok pořádné aktivity a uvidíte, jak otočí, jakmile uvidí Vaše výsledky. Ten rok za to opravdu stojí. A pak se můžete bavit na třídních srazech jako já, když se mě někdo zeptá, co dělám, a já odpovím, že Amway. Posledně mi na to spolužačka řekla, že o tom slyšela někdy v 90. letech a že prý jestli to nezkrachovalo. 🙂 Tak povídám, že doufám, že ne, protože mi teď má přijít bonus (bylo nějak kolem desátého). 🙂

      A úplně nejlepší je, když pak koukáte, jak někteří z těch, kdo sice změnili názor, ale pořád to ještě nedělají, obhajují Amway před těmi, co to pořád nechápou. Příklad z vlastní zkušenosti:

      Paní A: Ale ty výrobky měli dost drahé…
      Paní B (původně negáč, nyní můj zákazník): Čoveče, to jsem si taky původně myslela, ale ono to strašně dlouho vydrží. A hlavně to opravdu pere a je to ekologický.
      Paní A (směrem ke mně): Fakt jo? A co tam všechno máte? Máte nějaký katalog?

      No řekněte, co těm dvěma na to máte říct? :-))) Paní B, která je mimochodem daleko víc výřečná, než jsem kdy byl já, říká, že ona by Amway nikdy nemohla dělat, protože na to není ta správná povaha, takže si to bude jen kupovat. Takže mi nezbývá, než abych ty odměny za tu její práci nakonec pobíral já. 😀

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *