Základní pilíře Amway: ODMĚNA

Základní pilíře Amway: ODMĚNA
10 (100%) 17 votes

Odměna byla od začátku jedním z hlavních principů, na kterých stojí společnost Amway. Zakladatelé Amway, Jay Van Andel a Rich DeVos, věnovali velké úsilí tomu, aby přetvořili a zdokonalili primitivní marketingový plán společnosti Nutrilite, u které původně začínali jako distributoři. Jejich cílem vždy bylo, aby prodejní a marketingový plán společnosti Amway zajišťoval, že se vygenerovaná odměna zastaví přesně u těch lidí, kteří odvedli práci, bez ohledu na to, kdy do Amway vstoupili nebo na jaké místo ve struktuře. Tento princip zůstává v platnosti již více než 50 let.

Zjistili jsme, že principy Amway jsou srozumitelné v mnoha jazycích a jsou přenositelné do mnoha kultur. Být odměňován v zásislosti na tom, kolik práce uděláte, je univerzální jazyk pro lidi po celém světě.

Jay Van Andel, spoluzakladatel Amway

My odměňujeme lidi za výkon. A jako takoví máme po celém světě zapojené lidi, kteří řekli: “Díkybohu za příležitost být odměňován za to, co udělám, a ne za to, koho znám nebo jak dlouho v tom jsem.”

Rich DeVos, spoluzakladatel Amway

DALŠÍ VIDEA:

Share Button

1 komentář: „Základní pilíře Amway: ODMĚNA

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *